You are currently viewing قالیشویی در الهیه | تضمین کیفیت شستشو

قالیشویی در الهیه | تضمین کیفیت شستشو

کارخانه قالیشویی اقدسیه شیبانی در الهیه تهران، با داشتن سال‌ها تجربه و سابقه‌ای درخشان در حوزه شستشوی فرش، به عنوان یکی از قالیشویی های پیشرو در منطقه الهیه شناخته می‌شود. ما افتخار شستشوی انواع فرش‌های دستباف و ماشینی را داریم و با کیفیتی مثال‌زدنی، خاطره تمیزی و تازگی را برای شما به ارمغان می‌آوریم. فرش‌های شما پس از شستشو، نه تنها کاملا تمیز و لوله شده بلکه با ضمانت سلامت تحویل داده می‌شوند. کارخانه قالیشویی شیبانی همچنین در زمینه مبل شویی نیز خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد. شما همشهریان گرامی منطقه الهیه تهران می‌توانید برای منزل یا محل کار خود، از خدمات حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.

شماره‌های تماس با قالیشویی اقدسیه

خدمات ویژه قالیشویی در الهیه برای مشتریان دائمی

در زمان‌های پرکاری مثل فصل نوروز که فصل خانه‌تکانی است، شستشوی فرش‌ و موکت و مبل به اولویت بالایی می‌رسد. ما در قالیشویی الهیه به خوبی از این موضوع آگاه هستیم و برای مشتریانی دائمی خود که در این بازه زمانی شلوغ به شستشوی فوری نیاز دارند، شستشوی فرش های آنها را در زمان کوتاه تری تحویل میدهیم.

با بیش از چهار دهه سابقه‌ مفتخر در صنعت قالیشویی، قالیشویی شیبانی به عنوان یکی از معتبرترین خدمات‌دهندگان قالیشویی در تهران، با افتخار به کسب و کار خود ادامه داده و همواره کوشیده است تا الطاف مشتریان خود را با ارائه سرویس‌های مطلوب پاسخ گوید. همشهریان عزیز ساکن منطقه الهیه و اطراف، می‌توانید با خیالی آسوده به شعبه جدید ما در محدوده خود مراجعه کرده و از خدمات شستشوی تخصصی و بموقع ما بهره‌مند شوید.

خدمات قالیشویی الهیه

آشنایی با خدمات قابل ارائه توسط قالیشویی الهیه

  • مبل شویی
  • ریشه بافی
  • چرم دوزی
  • موکت شویی
  • شستشوی انواع پادری
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستباف
  • شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و نفیس
  • رفوگری فرش دستباف
  • شیرازه پیچی
  • ترمیم و تعمیر
  • رنگ بری
  • لکه برداری
  • شستشوی پتو و روفرشی

شستشوی فرش های ماشینی در قالیشویی الهیه

همه ما دوست داریم فرش‌ها و موکت‌هایمان همیشه تمیز و عاری از هر گونه لکه و آلودگی باشند. اما در زندگی پرمشغله امروزی، رفت و آمد و حوادث ریز و درشت مانند ریختن چای یا مربا روی فرش جلوگیری‌ناپذیر است. قالیشویی شیبانی در الهیه با سال‌ها سابقهِ عیار زیر ذره‌بین بردن هر گونه لکه، امور شستشو، و ترمیم فرش‌های دستباف و ماشینی را به عهده دارد. متخصصان ما در قالیشویی، لکه‌ها را با مهارت کامل برطرف کرده و با مواد شوینده‌ای مناسب و باکیفیت، فرش‌ها را به حالت اولیه‌ی دلربای‌شان بازمی‌گردانند.

برای فرش‌های گران‌بها و تابلو فرش‌ها نیز، جای هیچ نگرانی نیست. تیم مجرب ما با دقت و وسواس خاصی به نظافت این گنجینه‌های هنری شما پرداخته تا بدون کوچکترین آسیبی، به جلال گذشته بازگردند.

و چالش‌های نظافت موکت در محیط‌های بزرگی مانند سالن‌های همایش یا هتل‌ها که نمی‌توان به سادگی آن‌ها را جابجا کرد؟ هیچ مشکلی نیست. با دستگاه‌های تخصصی شستشو در محل، موکت‌های شما نظافتی عمیق و دقیق را تجربه خواهند کرد بدون آنکه نیاز به برداشتن یا حرکت دادن آن‌ها باشد.

نکته: الهیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که درنزدیکی منطقه جردن است، قالیشویی اقدسیه به تمام نقاط شمال تهران سرویس دهی فعال دارد.

منظور از شستشوی ریلی در قالیشویی چیست؟

روش‌های سنتی شستشوی فرش هایی که به وسیله پارو برای جابجایی آب و مواد شوینده بر روی سطح فرش‌ها استفاده می‌شد، می‌توانست بسیار آسیب‌زا باشد، اغلب بافت فرش را دچار صدمه می‌کرد و به‌علاوه، باعث کوچک‌شدن حجم بافت‌ها می‌شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های گوناگونی وارد صنعت شستشوی فرش شده‌اند که هرکدام به طور مختص به خود، فرایند تمیز‌کاری را بهبود بخشیده‌اند. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه شستشوی ریلی است که فرش‌ها را به صورت دوبار شستشو داده و به روش ریلی تمیز می‌کند.

چرا قالیشویی ها نیاز به محیط گرم خانه دارند؟

یکی دیگر از مسائل مطرح در حوزه قالیشویی ها اختصاص دادن محیطی به گرمخانه است،کشور ما دارای فصول گوناگونی می باشد که هر کدام مزیت ها و معایبی دارند از این رو نمی توان بطور ثابت روی آن حساب کرد و کارها را با آن پیشبرد،کار قالیشویی هم از این قاعده مستثنی نبوده، از این رو قرار دادن بخشی تحت عنوان گرمخانه در قالیشویی ضروری می باشد،برای درک بهتر این موضوع به موارد قید شده در زیر توجه فرمایید.

  • فصل تابستان به دلیل گرما زمان مناسبی برای خشک کردن فرش‌های شسته شده است، ولی به دلیل تابش مستقیم و شدید خورشید، اشیاء مانند فرش‌ها که در معرض نور آفتاب قرار گیرند ممکن است کم‌رنگ و یا دچار آفتاب‌سوختگی شوند.

  • فصل های بهار و پاییز و زمستان هم به سبب نامساعد بودن شرایط جوی برای خشک نمودن فرش ها چندان مناسب نیست به علاوه خشک شدن فرش ها در تمامی فصول نیازمند صرف زمان بیشتری نسبت به خشک شدن فرش در فضای گرم خانه دارد،از این روست که وجود گرمخانه در قالیشویی به یک نیاز جدی ضروری تبدیل شده است.
 

پیشنهاد میکنیم: اگر نیاز به قالیشویی در شمال تهران دارید؟ با ما تماس بگیرید! اگر ساکن نقاط مختلف شمال تهران هستید و به دنبال خدمات ممتاز قالیشویی اقدسیه هستید، کافیست با ما تماس بگیرید و از سرویس‌های درجه یک قالیشویی ما بهره‌مند شوید.


چرا فرش ها به اتو کشی نیاز دارند؟

فرش ها به سبب نوع جنس و بافتی که دارند ممکن است بعد از سالها استفاده دچار چین وچروک شوند،یا به دلیل عدم جمع آوری مناسب در زمان جابجایی دچار تاخوردگی گردند در این زمان راهکار مناسب برای حل مشکل چنین فرش هایی اتوکشی مجدد آن می باشد،اما برای انجام این کار لازم است که فرش را به قالیشویی ها سپرد.

در محیط قالیشویی ها خدماتی نظیر اتو کشی فرش انجام می گیرد که سبب ازبین رفتن چین و چروک های فرش شده،بافت فرش ها حالت تازگی به خود خواهند گرفت همچنین نکته قابل توجه دیگری که در رابطه با اتوکشی فرش ها وجود دارد این است که این عمل باعث جلادهی به رنگ فرش نیز خواهد شد.

خدمات خشکشویی در منزل توسط قالیشویی الهیه

یکی از بهترین خدماتی که قالیشویی اقدسیه شیبانی به شهروندان ارائه می‌دهد، خدمت محبوب خشکشویی فرش در منزل است. اگر قصد دارید فرش‌های خانگی‌تان را خشکشویی کنید، کافی است به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید. پیش از ورود تکنسین‌های کارخانه ما به منزلتان، لطفاً وسایل روی فرش‌ها از جمله اشیاء شکستنی و دیگر وسایل را جمع‌آوری نمایید. تکنسین‌های ما پس از حضور در منزل شما و بررسی میزان آلودگی فرش‌ها، با کمک دستگاه‌های پیشرفته شستشو، به تمیزکاری، ضدعفونی، و رفع بوی فرش‌هایتان خواهند پرداخت.

در کمتر از دو ساعت، فرش‌های شما کاملاً تمیز و بدون آلودگی در محل تحویل داده خواهند شد. خدمت خشکشویی فرش، یکی از بهترین روش‌های پاکسازی عمقی فرش در مدت زمانی بسیار کوتاه است و با این نوآوری، امروزه مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

هزینه قالیشویی الهیه

بهداشت شستشوی فرش

رعایت بهداشت ونظافت همواره اصلی مهم و ضروری بوده و انجام درست قوانین بهداشتی چه به صورت شخصی وجه بصورت محیطی رابطه مستقیمی با سلامتی دارد. بجز سلامتی جسمی، حفظ سلامت و ایمنی روح و روان هم در گروه این موضوع است، فرش ها به دلیل آن که بخش های بزرگی از منزل را می پوشانند همواره باید پاکیزه باشند وشستشوی آن ها به موقع و با دقت انجام گیرد،البته افرادی که این کار را انجام نداده اند ممکن است در طی این فرایند به فرش و جسم خود آسیب بزنند درنتیجه بهترین گزینه برای رفع این مشکل استفاده از خدمات قالیشویی است.

قیمت قالیشویی شیبانی در الهیه

قالیشویی شیبانی با ارائه خدمات ممتاز و حرفه‌ای خود، قیمت‌هایی رقابتی و عادلانه برای شستشوی فرش‌های ارزشمند شما تعیین کرده است. قیمت قالیشویی در تهران می‌تواند متفاوت باشد، اما قالیشویی شیبانی در الهیه، با تضمین کیفیت خدمات و استفاده از مواد شوینده مرغوب، تعادلی دلنشین بین هزینه و ارزش ارائه می‌دهد، تا صرفاً نقش پاکی و شادابی را بر روی فرش‌های شما نقش ببندد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.